perjantai 8. heinäkuuta 2016

Rock, rauha & rakkaus 💖

Hajatelmia matkan varrelta.

Turun moottoritie. Loman aloitus. Aurinko sateen jälkeen. Viljavat vehreät pellot.

Auto, tie ja vapaus. Tunne, että mitä vaan voi tapahtua. Maailma on auki. Se on uusi.

Menossa kohti Ruisrockia, ystäviä. Skumppa poksahtaa jo perillä olevien ystävien osalta. Minä vielä ruuhkissa. Ei haittaa. Olen lomalla. Minulla ei ole kiire.

Laitan popin soimaan kovemmalle. Katson itseäni taustapeilistä. Kasvoni loistavat.

Minä selvisin. Olen elossa. Elämä on tässä ja nyt.

Pitäkää huolta toisistanne. Nauttikaa hetkestä. Elämä kantaa. Sydämessäni asuu taas valo.

Rock, rauha ja rakkaus. Mitä muuta sitä ihminen tarvitsee? No okei..yhden spoksautuksen pian. Minäkin. Skål kesälle! Skål lomalle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti